Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

  • Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

  • Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning edastada sobiv DPD pakiautomaadi asukoha info. Tasu suurus kuvatakse ostukorvi juures, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvi juures.

  • Kõik kaubad saadetakse teele 5-15 tööpäeva jooksul, kui toote juures pole teatatud teisiti.

  • Erandjuhtudel on meil õigus kaubad kohale toimetada kuni 45 kalendripäevaga.

  • Tasuda saab ühega järgmistest makseviisidest: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

  • Makseid vahendab Montonio AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

  • Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio AS-le.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile: info.meelala@gmail.com.

  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
     

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info.meelala@gmail.com

  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

  • Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.